من يه دي ماهيم!

*;';پروازتاپروانگی;';*

در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند!!

من يه دي ماهيم!

من  یه "دي" ماهیم..!

من همون دیوونه ام که هیچوقت عوض نمیشه...

همونی که همه باهاش خوشحال هستن..

همونی که اونقدر یه اهنگ رو گوش میده که ازترانه گرفته تا ریتم و خوانندش متنفربشه..

همونی که هق هق همه رو به جون دل گوش میده اما خودش بغض هاشو زیر بالش میترکونه..!

همونی که همه فکر میکنن سخته..سنگه..اماباهرتلنگری میشکنه..

همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه..اماهمه ناراحتش میکنن...!

همونی که تکیه گاه خوبیه اما واسش تکیه گاهی نیست..!

من همون دي ماهیم..!



ℒℴνℯ**پروانگی**ℒℴνℯ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 10 آبان 1392برچسب:,

] [ 11:37 ] [ *..رضوانه..* ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه